Om foreningen

Ravnsholt/Reopos er en forening med mange forskellige aktiviteter og arrangementer – alt sammen centreret omkring rollespil.

Foreningen er stiftet i 1999 på Holbæk Seminarium på Sjælland, og har siden stiftelsen arrangeret flere kampagner, adskillige scenarier, mange ture til andres scenarier og endnu flere små arrangementer.

Foreningen startede med egentlige middelalder-arrangementer, men med tiden udviklede den sig til mere at være fokuseret på rollespil. R/R holder dog stadig fast i tidsperioden 1175-1225 i højmiddelalderen, hvor hjembyen Holbæk for første gang bliver nævnt i skriftlige kilder fra middelalderen, og arrangerer de fleste af sine rollespil i en middelalder/fantasy-inspireret verden.

Hvis du har spørgsmål, så kan du skrive til foreningen på bestyrelse@r-r.dk eller kontakte en fra bestyrelsen direkte.

Tilbage er der vel kun at sige at du er velkommen i Ravnsholt/Reopos. Må dit fremtidige ophold her være præget af ro og masser af oplevelser. Husk at søge vort banner når vort råb gjalder over mark og fjeld: “In Nominem Justi Venirus!”